Saturday 10 March 2007

IKAN PARI BERANAK.??




8 comments:

  1. ni mmg normal....
    mane la tau ko pegi ngail ka
    menjaring ka...hati2 duri bisa dier tu....
    org tua2 ckp duri dier tu lagi bisa dari induk dier....
    aku blum kene la tapi pari minyak penah aku kene skali
    adehhh...nasib time tu aku ngail kat pantai jer
    trus pegi klinik kasi injection makan pill kurang la skit.....
    bisa dier sampai pagi keesokan hari.....
    tapi klau kene sembilang mau sampai seminggu..
    aku slalu klau jumpe dier branak...aku buang anak dier kat laut....
    slalu aku gune player buang anak dier tu...takut kene duri bisa dier...
    nanti bile dier dah beso bleh aku tangkap dier balik.....

    ReplyDelete
  2. Ikan pari kalau beranak kedudukanya adalah melintang...

    ReplyDelete
  3. Orang beranak ada video dier...g kat video page.

    ReplyDelete
  4. hehehe.. pari mmg beranak..

    err pernah dengar citer tak ada orang tuh siap bero*en dengan

    haiwan ini.. hehehe.. aku tak tau la sejauh mana kebenaran cerita itu..

    sekiranya paslu aku takuk lak menyampai yg tk benar..

    anggapla ia cerita lagenda sahaja.. hehehe

    ReplyDelete
  5. Yuppss...aku pun pernah terbaca dalam Mastika keluaran 90an ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...