Monday 2 June 2008

Detik Bersejarah Di Amcorp Mall /Kedai Makan/Di Rumah Madi/Master/Gebeng dll..


Dari kiri Adli,Schizinc(Syed),Omar(KapakBatu),Wira,Khir(Siamang),Sezali,Madi(Swat),Rahmat,Chemticha

Sekeping gambar lebih baik daripada seribu ungkapan perkataan...
Untuk menerangkan atau menggambarkan sesuatu keadaan.

Ini saja yang sempat aku snap dari kamera aku...untuk kenang2an..
Kepada semua yang hadir kat KL dan memberi layanan istemewa....
Terimakasih byk banyak...
Photo selebihnya bertujuan untuk merapatkan
rakan rakan yang belum mengenali sesama rakan rakan MP.....
mungkin gambar2 tsb. adalah contact anda...yang selalu reply mesej.
...sedut lagu....dan mungkin ........???

Dari stranger dah jadi "Teman Tapi mesra".....mcm lagu.. Kumpulan Ratu..
....Aku punya teman....ah..ah...teman sepermainan..

154 comments:

  1. Ni gambar kaki hang.....Wira weiiiii!!..hahahahaaha

    ReplyDelete
  2. Dari kiri Adli,Schizinc,Omar,Wira,Khir,Sezali,Madi,Rahmat,Chem


    ReplyDelete
  3. Saja nak manja ngan Wiraaz & Sirzali...

    ReplyDelete
  4. Poster kat studio umah madi....

    ReplyDelete
  5. heheheheh tepi wiraaz tu sure bro Khir....

    ReplyDelete
  6. rahmat ambo tak sempat jumpa lagi....

    ReplyDelete
  7. Adli, headshot yang mana....huhuh itu ker rupernyerrrr Schizinc

    ReplyDelete
  8. Rahmat and CHem...Chem, ctrl hensem...heheheh, Sezali hero malaya a.k.a. Razis Ismail

    ReplyDelete
  9. Taklah dorang masih malu -malu jer

    ReplyDelete
  10. mengantuk ke wirazzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  11. Hehehehe....
    pandai nya Pakchik..

    ReplyDelete
  12. Inilah Chem...yang mesra bila didekati.

    ReplyDelete
  13. sorry shah.... nampak tangan ja

    hu hu

    ReplyDelete
  14. Diperbesarkan....
    Inilah wajah schizinc

    ReplyDelete
  15. hehehehehe....
    haram tak hensem mamat nih...
    hahahahahahaha...

    ReplyDelete
  16. keh keh... encem tu.

    tunggu masa dipinang jo

    ReplyDelete
  17. Manis tu..ada...har..har..har
    faktor lain yang menarik.....mamat ni byk CD

    ReplyDelete
  18. hahahahaha....
    CD buat hantaran....
    orang pompuan nak ker????
    latak yang rare rare skit...

    ReplyDelete
  19. hehehehee
    zaman skrg ni...ada duit..semua jadik..

    ReplyDelete
  20. Kalau gigi rongak.muka mcm jalan tar tapi ada BMW...
    sure dapat...

    ReplyDelete
  21. hahahahaha ..... hero idaman awek Singapore nih ..... ahaks

    ReplyDelete
  22. Kesian shah..nampak tangan saja..

    ReplyDelete
  23. Dari kiri tu lah tangan shah..

    ReplyDelete
  24. ambo...spai kaki wira pon ang amik gamba ka

    ReplyDelete
  25. aku menafikan sekeras2nya .... itu kaki aku ..... nampak mcm kaki aku jer tuuu

    ReplyDelete
  26. Tak apa .....Slamba...berehh...
    ni ambo tolong snap gambo Shah

    ReplyDelete
  27. Har... harr... harrr... Dari Penang pakai sliper nih...

    ReplyDelete
  28. hahahahaahaa...Wira kan artis Bluesman
    sebenarnya kasut dia pun nak enterframe jugak,itu pasallah..

    ReplyDelete
  29. heheheh awww jambu2 hahahha
    nnii kalo letak gambo kat muka pintu amcorp mall ...laku nie

    ReplyDelete
  30. hehehehe...
    sayang...kalau master ada sama....alangkah bestnya..

    ReplyDelete
  31. ... oooo ... tu ka wajah-wajah hansem orang kuat MP ...... kekekekekkkeke

    ReplyDelete
  32. takpe nezt time.... masa korang ngan aku clash...

    ReplyDelete
  33. Yeaahh...jap aku nak masukkan gambar Master dan Gebeng pulak..

    ReplyDelete
  34. .... dan juga penerima handout dan nota teknologi SS v.1 ? ......

    ReplyDelete
  35. arghghh yang lain2 aku tak heran...
    melissaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tueee yg gua panasss

    ReplyDelete
  36. Inilah Master...Jejaka hansome dari...Perak

    ReplyDelete
  37. synic ngn mat aku lom jumpa..next time aku terjah hehe

    ReplyDelete
  38. master kena minta kat madi...
    headshot master tu..

    ReplyDelete
  39. heheheh ampeh aku tgh makan ko snap

    ReplyDelete
  40. heheh gebeng.... wajah tanpa serban

    ReplyDelete
  41. ... oooo ni ....gebeng ........

    ReplyDelete
  42. Yeaahhhhhhhhhh...
    Sebut betul2......bukan Gay Bang...yer...hehehehe

    ReplyDelete
  43. hehheh aku selamanya slim dan kurus

    ReplyDelete
  44. memang ensom...mcm Pakistan juak Karpet..hahahahaahahaha

    ReplyDelete
  45. heheheh uikk kasiimmmm ang pegang apekat tangan tue?

    ReplyDelete
  46. Dari kiri Nizam721 & kanan Lambudada...yang kecik tu..anak Nizam..

    ReplyDelete
  47. Kaset lah tu...apa lagi..hehehehe

    ReplyDelete
  48. heheh ade darah campuran sikit2...

    campuran dari blah datuk punye datuk mak mertua hhahhaa

    ReplyDelete
  49. ni rupanya nana nizam ngan nana kassim...
    huhuhuhuh...

    ReplyDelete
  50. Haiya......Mari....Mari..Gua mau jual kaset dan LP...mulah...mulah...woooo!!
    Manyak syiokkkkkkkkkkkkkkkk...ooooo

    ReplyDelete
  51. hehehehe...
    apek nan yang nih...
    hahahahahahaha...
    minggu ni turun la pak mail...
    saya tunggu kat lokkin...

    ReplyDelete
  52. Alahai...
    Minggu ni kena bawa keluarga jalan2...
    nanti lain kali pulak...rasanya kalau ada masa kita pi..

    ReplyDelete
  53. owh yer ker....
    tak per la kalau macam tuh....
    family first....
    lokkin tak lari dah...
    abih kuat keset jer abih kat wira...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  54. wira akan turun sbb pegi ambik wife dia kat Ipoh...
    Raewo....pasti turun..hehehe

    ReplyDelete
  55. hehehehe....
    tau dah tu...
    dia kan datuk bandar ipoh...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  56. makan di kala hujan turun....

    ReplyDelete
  57. disimpan dulu Pak Mail..mekasih..hehehe

    ReplyDelete
  58. ahaks....abang long....dah dua orang dah cakap muka hang macam Razis Ismail hehehe..

    ReplyDelete
  59. Apa le si Chem tu tgh belek kat plastik Carrefour tu?

    ReplyDelete
  60. ni mesti kat restoran pakcik madi ni.......

    ReplyDelete
  61. aku plak panas tgk tag wings crew kaler merah tu hehehe

    ReplyDelete
  62. bedal nasi bungkus aje bang?

    ReplyDelete
  63. Yeaahhhhhhhh....
    itulah rupa yang selalu request lagu kat hang Zali,hehehehehe

    ReplyDelete
  64. Yeaahhhhhhhh...betul..tu Ijan.

    ReplyDelete
  65. kan best kalau dapat join hangpa siang tu...isk isk isk menyesal sungguh

    ReplyDelete
  66. itu je yang mail kasik bro...ape lagi bedal ajer lah

    ReplyDelete
  67. Nak wat camana....Ijan,
    InsyaAllah...nanti kita buat lain kasi plan cantik2...hehe

    ReplyDelete
  68. nasi kandaq mana mai tu?...Line clear ke?...terliuq sat tgk kuah nala punya banjiaq

    ReplyDelete
  69. Ni bukan nasik kandar...Ijan,
    Aku beli nasi lemak....jer...

    ReplyDelete
  70. sezali yang selalu sentiasa bersedia bila ada camera..(hasil dari kajian aku selama18 tahun)...hehehe...

    ReplyDelete
  71. sezali yang selalu sentiasa bersedia bila ada camera (hasil kajian aku selama 18 tahun) hehehehe....

    ReplyDelete
  72. ...selama 18 tahun tu jugakla rambut dia sentiasa kemas selalu terurus...hehehehe

    ReplyDelete
  73. Biasalah...Zali kan hero malaya...hehehe..

    ReplyDelete
  74. Puji..tu,Zali bukan mengata.
    hehehehe

    ReplyDelete
  75. Hehehe....best....pengalaman yg terindah.....

    ReplyDelete
  76. ye restoran pakcik madi !

    ReplyDelete
  77. aisehh aku tertunduk malu lah plak

    ReplyDelete
  78. mamat ni plak apa id multiply dia ni... muahahaha mau 3 hari 2 mlm x tidur sedut dr dia

    ReplyDelete
  79. Perghhh...apek Nanyang nie mmg best....teringat dulu2 beli kaset kat kedai dia...

    ReplyDelete
  80. weh wiraaz...apa pasal stone, tak ckp tidoq ka

    ReplyDelete
  81. hehehehehe....seronok la aku tgk The Gathering ni

    ReplyDelete
  82. hehehehe inikah ruponya Chem

    ReplyDelete
  83. heheheheh, Mesra selalu Bro Mail

    ReplyDelete
  84. nasi lemak ja hang bagi kat master kesian dia...

    ReplyDelete
  85. fulamak bro gebeng, mana serban

    ReplyDelete
  86. weh bro Mail delete la ini gambar...heheheheh, malus aku

    ReplyDelete
  87. hehehehehe, Uncle ni pun jd model

    ReplyDelete
  88. apek ni mau duk pi slongkaq kat umah dia, sure byk lagi tu

    ReplyDelete
  89. gitulah sim... seadanya... hehehee

    ReplyDelete
  90. Amboi.. seronok tul hangpa semua..... aku pun sonok gak... kat puncak genting sana tu. Dalam kul 12 tghari hari ahad tu aku adala lalu dekat taman bolton tu. Teringat kat hangpa semua... tapi apakan daya aku tak dapat nak singgah. Kerana aku dalam perjalanan ke pucak genting. Aku bermalam di sana. Keesokan petangnya baru aku turun dari puncak genting. Terima SMS dari wira masa tengah drive nak turun ke KL. Masa tu Wira dan pak mail dak berada dalam bas untuk berangkat pulang ke Penang.

    ReplyDelete
  91. Nampak gayanya ramai diantara kita ni bersaiz XL ni hhehehehehe.... termasuk aku la.... hehehehe... yang nampak macam rockers si siamanggagap tu hehehehe.. cayo lah....

    ReplyDelete
  92. apek ni baru nak bukak akaun multiply...he..he

    ReplyDelete
  93. kalau nak rasa kena turun penang..

    ReplyDelete
  94. Adli....member multiply....baru kenal...

    ReplyDelete
  95. no prob..
    jika ada rezeki kita jumpa...di lain masa...InsyaAllah..

    ReplyDelete
  96. Thanks Zul....for tambang bas...aku dan wira.....

    ReplyDelete
  97. serban dah tercabut......mail punya pasal

    ReplyDelete
  98. Handphone yang dalam gambar ni ker yang hilang...Sham..

    ReplyDelete
  99. yer hp ni mail....bulan 12 nanti aku ke penang ...raya aji kat sana

    ReplyDelete
  100. Okay...aku jemput hang nanti..

    ReplyDelete
  101. Dia mmg pemalu tapi...mudah mesra

    ReplyDelete
  102. oooooo...ni rupanye kassim...hehehehe...dasat2...

    ReplyDelete
  103. Kenangan paling manis..tahun ni dgn rakan2
    entah bila tahun dapat jumpa pulak mcm ni pun ....hanya tuhan yang tahu

    ReplyDelete
  104. aku lg heran......bilik dia mcm org bujang da.....

    ReplyDelete
  105. Itulah..
    kassim mmg berimej mcm headshot dia..hehehe

    ReplyDelete
  106. Ni bilik no2 ...kot,
    bilik no1 tempat beradu suratan sebelah lagi...hahahaha

    ReplyDelete
  107. tu la...aku dari dulu suka merantau dgn kengkawan yg ramai....tp bila di contact semuanye tiada sudah....hehehhe,...di harap mp ni jadi tmpt paling best utk ingat kengkawan.....hhehehehehh...

    ReplyDelete
  108. Aku pun harap mcm tu jgk.Arivai,
    ..kalau mp tutup pun..aku akan bagi contact no ...seandainyalah....kalau bertukar.
    tapi kita ni sbg manusia biasa....hanya merancang...sama samalah kita berdoa..moga
    persahabatan berterusan...Insyaallah

    ReplyDelete
  109. ye la.......saya ingat nak amik la semua no kengkawan....hehehehehhh....

    ReplyDelete
  110. Yeaahhhh...
    tu cara yang terbaik..
    hari tu Pak Mail dah ambik semua no dorang...

    ReplyDelete
  111. well done my son.....heheheehehehe....

    ReplyDelete
  112. Siamang dah rambut pendek skrg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...