Sunday 2 August 2009

Penang - Konsert Rock & Retro Sinar FM (1 Aug 2009)




Tarikh 1 Ogos 2009 (Tapak Ekspo Sbrg Jaya P.Pinang)
mencetus satu lagi fenomena konsert
yang sangat happening..bila Rock & Retro digabungkan.
tajaan KDK sempena ulangtahun ke seratus tahun

Walaupun pada mulanya hujan lebat tetapi segalanya berjalan
lancar...dengan belasan ribuan penonton..

Sekeping gambar lebih baik untuk menerangkan sesuatu
peristiwa dari seribu patah perkataan..

Terimaksih kepada semua rakan MP yang terlibat
Zul Leftback,Mus Speed Rider,Arivai..dan rakan2 Fan Sayap2 Wings..
Shafarizan,Mamu dan lain2 yang turun padang untuk memeriahkan
dan berkerjasama demi sayap2 wings..


Zul Leftback

Mus SpeedRider

Arivai

BERITA LANJUT MENGENAI WINGS BOLEH DIPEROLEHI DISINI
SAYAP SAYAP WINGS OFFICIAL WEBSITE

Tarikh - 1 Ogos 2009
Tapak Ekspo Seberang Jaya Pulau Pinang
8.30 - 11.30malam

Artis
--------
Rusty Blade
Ramlah Ram
Dato' Khadijah Ibrahim
Ramli Sarip
Wings
Othman Hamzah
Hattan
Ruhil
May

197 comments:

  1. Tak terkata apa bro...berbaloi-baloi..! TQ bro.

    ReplyDelete
  2. antara LP,kaset dan CD yang sempat ditandatangani

    ReplyDelete
  3. tak sempat bro zul sbb kehabisan stok..

    ReplyDelete
  4. Amboi...dengan Ruhil tuu...! Cayalah! The power of Penang rulezzz...!

    ReplyDelete
  5. terharu dia sbb dia sendiri tak ada LP ni..
    yang lebih mengharukan dia..saya beri EP bapanya A.Husin..
    yang keluarga mereka sendiri pun tak ada..katanya bapanya
    sekarang sakit tenat(sakit jantung)

    ReplyDelete
  6. Inilah EP bapa Ruhil yang saya hadiahkan padanya semalam

    ReplyDelete
  7. Gambor ni akan jadi rare lagi 20 tahun. Hehehe.

    ReplyDelete
  8. rasa rasanya begitulah bro zul

    ReplyDelete
  9. suaminya peramah dan agak fasih berbahasa melayu

    ReplyDelete
  10. mau ber jam nak sign semua ni.

    ReplyDelete
  11. aku ingat suami Ruhil.. hehehe

    ReplyDelete
  12. betoi..betoi..agak lama jugak
    tapi aku beruntung sbb bukan semua boleh masuk
    kedalam tempat dorang standby sbb kena ada pass
    tak seperti konsert berbayar...ada sesi bertemu peminat dan autograf.

    Kalau tak join sayap2 wings..tentu tak boleh masuk dan dapat tanda tangan
    dorang...adusssssssss..

    ReplyDelete
  13. Ni ha.....suami sebenar dia..ekekekekekeke

    ReplyDelete
  14. boleh saja...fareedz...silakan

    ReplyDelete
  15. camne persembahan diaorang,sy x berkesempatan semalam?masih berbisa kah?

    ReplyDelete
  16. semua artis2 perform ......mmg dasyat....

    ReplyDelete
  17. untung hang... dapat poster free..pak mail menang apa ni? besaq sungguh....

    ReplyDelete
  18. Ni poster Konsert Wings kepunyaan Mus bang.
    dia bawa untuk digantung kat booth kami..masa kami jual barang2
    wings dan pendaftaran ahli baru..

    ReplyDelete
  19. ni gambar paling mahal dr pakmail

    ReplyDelete
  20. pakmail mengganazzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  21. betul zul...Yantzen dan Khalid tengah sign kulit album tu...

    ReplyDelete
  22. Kak Melah balik awal lepas nyanyi terus blah..adoiii

    ReplyDelete
  23. posing sebelah mineral water..huhuhuhuh

    ReplyDelete
  24. Ganazzzzzzz ker X Treamm.. Zul?...ekekekeke

    ReplyDelete
  25. pakmail happy kami pun happy :)

    ReplyDelete
  26. Mmg happy Zul...
    thanks a lot..tak tau nak ckp apa lagi

    ReplyDelete
  27. Ayah Kepada Ruhil Amani Hussien
    berasal dari Muar Johor dan kini menetap di Kuala Lumpur.
    Mungkin ramai yang belum tahu ayah Ruhil juga seorang penyanyi
    suatu ketika dulu...



    ReplyDelete
  28. kira pak mail malam tu pun dah macam artis juga la...he he he

    ReplyDelete
  29. hahahahaha...taklah sampai mcm tu bang
    cuma dekat jer dengan artis..sejak join fan wings ni

    ReplyDelete
  30. orait la tu, dapat juga tempiasnya

    ReplyDelete
  31. nak juge dengar suara pak hussein ni.....kasi up pak mail........tq

    ReplyDelete
  32. Aduh....tak dapat rasanya..sbb saya dah beri kepada ruhil dan ibunya..
    EP tu belum sempat rip lagi..tapi kalau ada rezeki nanti saya minta dia
    hantar pada saya lagu2 tu sbb katanya dia nak convert ke bentuk CD

    ReplyDelete
  33. alahai.... tapi tak pe...di tunggu versi cd plak....
    keluarga ruhil sendiri pun kurang berminat nak simpan ep sendiri agaknya....

    ReplyDelete
  34. selalunya mmg mcm tu bang..
    artis tiada album sendiri..menurut kata ibu ruhil
    dulu keluarga ada menyimpan tapi
    selepas berpindah ke Kuala Lumpur EP tu dah hilang..
    puas dia cari tapi tak jumpa..

    ReplyDelete
  35. Rusty Blade perform mmg dasat Loki

    ReplyDelete
  36. seperti yang tertera kat photo belakang..
    malangnya booth dorang lambat bukak..
    aku kena masuk kedalam ..ambil gambar
    bila keluar jer dah habis semua.satu barang pun tak dapat beli

    ReplyDelete
  37. Maksud aku barang2 yang dijual kat booth dorang
    ada set set dia,ada harga offer..seperti kat photo tu

    Pakej cederamata dan pakej 3 unit CD

    Kalau Setlist yang awak maksudkan judul lagu2 yang dibawakan
    oleh mereka,

    rintangan hidup dunia
    tiada lagi aku
    Ikrar Perwira

    ReplyDelete
  38. weh... dasat tu...
    rugi saya tak dapat pegi...
    kena dok umah buat keja mcm2...

    ReplyDelete
  39. best2 ni... Value barangan meningkat naik sbb ada signature...

    ReplyDelete
  40. bulat2 jer sahabat2ku semua ni,hehehehe,termasuklah pokcik, yang maintain bro smile jer,hehehehe

    ReplyDelete
  41. mmg dasat dgr kata rusty mlm tu

    ReplyDelete
  42. hehehehe tergelak aku baca komen2 ni...dasat hang ada lp dia bro,kalau aku ada sure aku pon bawa lp2 yang sama utk dia tandatangan

    ReplyDelete
  43. seronok dia, mesti dia selalu ingat sama bro Mail...heheheheheh

    ReplyDelete
  44. weh yantzen pakai baju logo bro ker tu.....huhuhuh

    ReplyDelete
  45. Abg Mus and the geng....
    Memang best...

    ReplyDelete
  46. ramainya.... kalu kutip sorang singgit pun bleh saya buat modai beli LP... hehehehe...

    ReplyDelete
  47. Peminat retro bersama poster rock!
    Yea yeahhhhhh!!!!

    ReplyDelete
  48. "Tengok... Ujan dah berenti laa...."

    ReplyDelete
  49. "Dah 2 kali dah kau tangkap gambar aku"

    ReplyDelete
  50. betul mau double harga dari lp di Robwalk,Penang...kalau takdak tandatangan pon dah RM120 kalau dah ada Mau RM360....syabas bro Smile

    ReplyDelete
  51. "Sejarah mengajar kitaaaa...."

    ReplyDelete
  52. Waduh... Saya kerap dok bawak lagu Hattan dan Ramli Sarip kat Karaoke...
    Isteri saya plak memang dok amek lagu Ku Pendam Sebuah Duka (Khaty) as lagu wajib dia kat karaoke...
    Untung betoi kawan kita tu...

    ReplyDelete
  53. Gila ahhhhh...
    Lu memang best bro...

    ReplyDelete
  54. Waduh... gebunya Kak Melah...
    Kau Kunci Cintaku Di Dalam... Ehem..Ehem...

    ReplyDelete
  55. "Apo! Habis Deghian Ko Jual Singgit aja?"
    Ko Gila ke Hapa!!!"

    ReplyDelete
  56. "Ini nasik kalu korang tak mau, aku sapu dulu..."

    ReplyDelete
  57. Jarang nak tengok otai mcm ni punya sporting....

    ReplyDelete
  58. Apa kabar atok?
    Harap2 sehat hendaknya...

    ReplyDelete
  59. Weh... Salleh Yaacob...
    Ini yang buat saya terasa rugi sangat2 sbb tak pegi...

    ReplyDelete
  60. Abg Zali ckp mmg betoi...
    Tgk Pak Mail sepadan... Mcm Husband and Wife aja...
    Terserlah keHEROan Pak Mail

    ReplyDelete
  61. Kalu aku tau, sure aku bawak LP Ramli Sarip pi sign....

    ReplyDelete
  62. "Kalu bulan bisa ngomong... ah..ah..."

    ReplyDelete
  63. so kawan kawan semua....turun 15hb ni utk second,round line up artis yg sama kecuali ramli sarip !

    ReplyDelete
  64. Lu kenyang dengan sms aja.. nasik ni gua tolong makan..

    ReplyDelete
  65. Dah lama kita orang tak bergambar..

    ReplyDelete
  66. Abg Jem dah cakap.. RNR nie besttt...

    ReplyDelete
  67. Ruhil ke tu..? Sumpah aku tak kenal..

    ReplyDelete
  68. PAK MAIL!!!! LU MEMANG ROCK ABESSSS!!!!! huuhuhuhuu...

    Mintak permission nak cilok gambar sikit, nak buat video slideshow Sayap-Sayap Wings. Boleh tak Pak mail?

    ReplyDelete
  69. pakmail org penting kita dibelakang pentas hehe menyelinap setiap ruang

    ReplyDelete
  70. Pak Mail..terimakasih krana upload gmbr2 ni smua...terubat jugaklah rindu kat members2 S2W....

    ReplyDelete
  71. masa pakdin sms saya dah ada kat tapak ekspo tu..
    saja datang awal ckit takut tak dapat parking..

    ReplyDelete
  72. Pak Din...rasanya depa pun takdak LP sendiri.

    ReplyDelete
  73. mmg best...kassim
    rasa mcm nak turun sekali lagi 15hb ni

    ReplyDelete
  74. Masa ni tengah teruja tgk poster kepunyaan MUs
    dorang sibuk pasang booth aku pulak cari peluang ambik gambar..huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  75. hmmmm,tgk gambar yg hang post pown sudah terasa kehangatannya

    ReplyDelete
  76. selalunya memang mcm tu..Pakdin kalau dah signature akan jadi mahal..
    so far saya tak terfikir nak jual lagi sebab ada kenangan

    ReplyDelete
  77. perut aku pun semakin bulat kassim..hehehehe

    ReplyDelete
  78. Zul mmg seorang yang kuat bekerja...Aku respek betul kat dia..
    tanpa dia siapalah "Wings" dan Fan2 semua..

    ReplyDelete
  79. gempak kassim...band Rusty Blade ni...boleh maintain mcm dulu2 jugak performance depa

    ReplyDelete
  80. tak dinafikan...yang aku respek sbb Khalid Mobin ,dia tak sombong

    ReplyDelete
  81. Nampak cool tapi boleh tahan jugak riuh kelakarnya menyakat ruhil..hihihihi

    ReplyDelete
  82. Yezzaaa..ada lagi brg2 Wings yang boleh dibuat koleksi.
    Kalau Pak din berminat boleh order..hihihihih

    ReplyDelete
  83. huhuhuhuuhu...seronok dia dapat EP bapanya..
    mulanya sebak dan nangis..ingat nak snaplah..tapi
    atas permintaan dia aku tak snap...

    ReplyDelete
  84. ok jugak watermark tu...
    nampak mcm iye je

    ReplyDelete
  85. bulat2 semuanya..tanda sihat tubuh badan
    maklumlah makan beras cap mahal...hihihihi

    ReplyDelete
  86. Krill main guitar utama masa intro konsert,jamal jamaludin main bass,
    Linda On main drum....

    ReplyDelete
  87. Mantap betol Mus perform Khir..salute dia

    ReplyDelete
  88. Masa ni mmg riuh sorakan penonton
    sambil bernyanyi bersama sama RS & Kathy

    ReplyDelete
  89. ni masa mula2 awie naik pentas..

    ReplyDelete
  90. thanks Khir..sebab sponsor baju Hazel Design tu.
    gua dah pakai ..hehehehe,ngam dgn gua...

    ReplyDelete
  91. Kak Melah balik awal..malam tu
    jarang2 dia posing sebelah mineral water ..hihihihih

    ReplyDelete
  92. Salleh Yaakob suka sgt buat lawak..hihihi
    semua orang dia kacau...mmg dia kelakar dan suka bergurau..hehehehe

    ReplyDelete
  93. mmg sporting habis...Pakdin
    talak sombong maaaaaaaaaaaaa.

    ReplyDelete
  94. hahahahahaha...
    muscle tu.........

    ReplyDelete
  95. Rasa mcm nak join lagi...nanti saya call zul kalau jadi turun

    ReplyDelete
  96. oraitttttttttttttttttt..
    silakan...Mus...no problem

    ReplyDelete
  97. Terimaksih byk2 Zul...
    rasa terharu sgt2 dgn peluang yang diberikan...
    t

    ReplyDelete
  98. Baju di sponsor oleh Hazel Design...tq bro..

    ReplyDelete
  99. berposing maut nmpak....hu hu..

    ReplyDelete
  100. kenapa org lupa kat mat nor hendriX

    ReplyDelete
  101. ape abih deghian lu juey satu ragok je... lu gile ke ape!

    ReplyDelete
  102. mat nor hendrix , kalid mobin, man keren...... ada btol ka

    ReplyDelete
  103. ruhil aku cam
    pak mail yg aku tak cam......hehehe dah rupa artis

    ReplyDelete
  104. dasat2 pak maill.....aku speechless .....hehe......

    ReplyDelete
  105. Hihihi... terasa gua macam ada kat sana...
    Welcome bro...

    Siri Jelajah KL nanti lu datang tak bro...

    ReplyDelete
  106. Jangan lupa.... Othman hamzah tu saya book siap2.. hehehe

    ReplyDelete
  107. Argggghhhhhhhh........
    coolnye Pak Mail pada pose ni.......hidup sayap2 Wings

    ReplyDelete
  108. Dah jadi macam show Iron Maiden... ada langsuir headbang atas pentas

    ReplyDelete
  109. Ye sayaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Wakakakakak

    ReplyDelete
  110. Oh kak Melah... kau memang kejam.. Lagumu membuatkan mat rock paling brutal pun boleh menonggeng dengar...

    ReplyDelete
  111. macam ku kenal gitar ni da...... huhuuh.. rambut pun macam ku kenal...

    ReplyDelete
  112. mus,hang adalah khalid mubin jr . muktamad.

    ReplyDelete
  113. mus, time lagu kau kunci cintaku dlm hatimu.. hati lelaki ini cair dibuatnya lantas sesiapa yg mintak kurang harga t-shirt wings boleh je...hehehe

    ReplyDelete
  114. time ni mohd noor tak nampak batang hidung lagi..

    ReplyDelete
  115. aku janji kalau nak jual aku cari hang dulu Mus

    ReplyDelete
  116. 2 ciri yang sama diantara Mus dan Khalid..har..har..har

    ReplyDelete
  117. wow''''''''''''''''''''''''''''''''''' pak mail cayalahhhhhhhhhhh...
    tak sangka ramai betul yg datang''' memang bestlah....
    timekasih pak mail atas infomasinya''' hih3hih3....:)

    ReplyDelete
  118. 15hb ni pakmail xnak jumpa adik ruhil lg? hehe....bisa di atur dong

    ReplyDelete
  119. Yezaaaaa..mmg meriah on that night
    trimakasih kembali mamat sudi jengok2

    ReplyDelete
  120. rasa hati mcm nak pegi..Zul
    tapi kena kerja tarikh tu...trimakasih byk2 Zul

    ReplyDelete
  121. alaaa pakmail...dtglah...bestlah jumpa kwn2..mcm kat penang ari tu ada pakmail,mus,mamu,bai...

    ReplyDelete
  122. skrg saya tgh cari replacement
    tak dapat lagi...alahai...dah dua orang becuti tarikh tu zul

    ReplyDelete
  123. xpelah kalau mcm tu...apapun pakmail tetap mengganazzz hehe

    ReplyDelete
  124. mmg rasa frust jugak sbb tak dapat cuti..tapi Misi mesti diteruskan Zul..
    kumpulkan keahlian sbyk mungkin 15hb ni....hehehehehehe

    ReplyDelete
  125. cap ada lagi tak zul. saya nak bagi hadiah kat orang.

    ReplyDelete
  126. Mus mau tak aku kasi hadiah kat hang
    triagle pemetik gitar kepunyaan khalid mubin..
    ditandatangan oleh beliau..dia kasi aku masa kat ekspo baru2 ni

    ReplyDelete
  127. tu dia...mesti mus melompat gumbira

    ReplyDelete
  128. sudah tentu....! pelanduk dua serupa

    ReplyDelete
  129. Biar betul!!!! Takperlah. Simpan Pak Mail benda tu.. That's for you. Simpan, harta berharga tu.
    Silap jugak. Tak bawak accessory aku untuk ditandatangani langsung.

    Kalau boleh, nak mintak bang Joe sign pedal Boss DS-2 dan MT-2 Metalzone aku. Huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  130. bagi peluang sekali lagi untuk hang pikir
    kalau nak mmg nak bagi kat hang..

    ReplyDelete
  131. ok lah.. amik
    aku tewas.. wakakakkakakaka

    Tambah koleksi!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...