Monday 10 August 2009

Salamiah Hassan - Suatu Penantian(1982)




Kulit Album Piring Hitam
Keluaran CBS M'sia Sdn Bhd
Penerbit Kassim Masdor
*Lagu Gelombang Di Petik Dari Filem - Tiada Esok Bagimu*

01 Semut Semut Di Titian Usang(Ahmat Shariff/Habsah Hassan)
02 Dairy MU Bermula(Ahmad Shariff/Noor Idham)
03 Suatu Penantian(Ahmad Shariff/Bahyah Mahmood)
04 Antara Dua Kasih(Jant'Johari/S.M.Manja)
05 Tak Ingin(Ooi Eoi Jin/Mahaly)
06 Gelombang(Kassim Masdor/Bahyah Mahmood)
07 Dengan Cinta Ku Bena Istana(Jant'Johari)
08 Ucapan Kasihmu(Ramli Salleh/Habsah Hassan)
09 Bintang Mu Taurus(Ooi Eow Jin/Lala)
10 Anak Manja(Ramli Salleh/Habsah Hassan)




22 comments:

  1. Wow... Album ni saya masih mencari... Sangat suka dengan suara Salamiah Hassan especially lagu Gelombang...

    ReplyDelete
  2. mak atilia ni versi terkini lagi cunnnn

    suka lagu atilia dlm plem talentime... lagu ciptaan ayah yasmin

    ReplyDelete
  3. aku dapat lp ni masih baru kat ropewalk harga cuma rm 25....
    harga 2 tahun lepas punya da.....

    ReplyDelete
  4. Pak Din,saya rasa album ni Killer album Salamiah sepanjang kariernya

    ReplyDelete
  5. yezzaaaaaaaa..betul tu En Amran

    ReplyDelete
  6. Tinggal kenangan bro...kini tiada lagi harga tu, mengalahkan harga mudah.my...telah bertukar nama dari Ropewalk ke Robwalk bro....aku pegi sana makan nasi lemuni dan nescafe tarik ja...hahahahaha,nasib baik 2 thn sudah dah beli lp2 di situ

    ReplyDelete
  7. bro pun ada LP ni...
    har..har..har..

    ReplyDelete
  8. sezali1970 wrote today at 10:38 PM
    "aku dapat lp ni masih baru kat ropewalk harga cuma rm 25....
    harga 2 tahun lepas punya da"

    .....manyak mulah...maaa

    ReplyDelete
  9. betul sim...skrg dah cekik darah..

    ReplyDelete
  10. gelombang itu best..
    kak miah i lap uuu

    ReplyDelete
  11. Otai pun Yaa Akhi Lap juga kee?
    Hehehe....

    ReplyDelete
  12. Setuju... Saya pun ramai gak Otai-otai yang saya Lap...

    ReplyDelete
  13. dilihat dan ditunggu pelancaran album ni

    ReplyDelete
  14. ok...bang...saya rip kasi sound malatoppp album ni..heheheheh

    ReplyDelete
  15. gelombang petikan filem tiada esok bagimu bukan esok masih ada...he..he

    ReplyDelete
  16. dah dibetulkan...silap taip..dan mengantuk sgt tadi
    byk sgt "esok"...filem jeans ni.. tq sham kasi feedback

    ReplyDelete
  17. saya amik info & cover nya pak mail...thanks

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...