Monday 10 August 2009

Rosemaria - Kisah Kisah Masa Lalu(1981)




Cover LP
Yang dah lunyai...ditenggelami air
isinya masih ok lagi
Keluaran EMI(1981)

01 Kisah Kisah Masa Lalu(Syed Haron)
02 Belo Belo(Copyright Nyanyian Ahmad CB)
03 Berpisah(Mahzan Manan)
04 Minit Bahagia(Raja Kobat/Siti Zaleha Kasim)
05 Untuk Apa(Rinto Harahap)
06 Asmara Menjelang(Copyright Nyanyian A.Rahman)
07 Gerimis Mewarna Senja(Tengku Fathel Hj Baba/Amran Shariff)
08 Merajuk sayang(Jamal Abdullah/AS)
09 Rela(Raja Kobat)
10 Ku Pohon Restumu(Jamal Abdullah/Siti Zaleha Hashim)

22 comments:

  1. alahai bro aku dah up cuma tak lepas kandang ja

    ReplyDelete
  2. tp bro hang punya bunyi lagi lembut la, mungkin mata aku dah nak out rasanya

    ReplyDelete
  3. tak kisahlah kassim..
    janji kita dah buat yang terbaik

    ReplyDelete
  4. betui tu, memeriahkan Mp ni utk kekawan dan sahabat baik kita semua

    ReplyDelete
  5. Penangan Numark ni...
    Sebab tula lemah lembut sopan mcm sebaik hati budi Pak Mail...

    ReplyDelete
  6. Wow... LP ni saiya belum ada... Tengok latar belakang mcm umah antu aja...

    ReplyDelete
  7. uikssss.....nampak sangat covernyer tu....ada bekas air tue...hehehehe
    menurut aku cover umah tu cocok ngan tajuk Album dia yang kenangan masa lalu tu....
    pasalnyer umah dia dah tua sangat cocok cam yang di kata Abg.Nordin tu....umah hantu...ekekekeke

    ReplyDelete
  8. silakan bang..dah siap rip..tunggu nak upload saja

    ReplyDelete
  9. lagu title album ni ngetop pada era sewaktunya ... hampir hari2 mesti ada kat radio, lagi pun radio station pun tak banyak
    terima kasih smile

    ReplyDelete
  10. YEZZA....dah direleased shaik.

    ReplyDelete
  11. saya minat dengan Pak Mail bunyi hasil..bunyinya lembut dan sedap didengar...saya ambil yang ni juga..terima kasih Pak Mail...

    ReplyDelete
  12. Terimakasih kembali shaik krn menyukai hasil kerja saya

    ReplyDelete
  13. pak mail, ini ada kemusykilan sikit ni... setelah di download, album ni ada 2 set lagu2 yg serupa.. satu release @ 1981 dan yg satu lagi (ver 2) pula release @ 1984. Kenapa ye? dari segi sound, saya rasa tak ada beza (mengikut pendengaran saya yg tak berapa clear ni lah).

    ReplyDelete
  14. ada ckit keianan sbb LPnya berbeza..dari segi condition lp tu pun tak sama

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...