Friday 7 August 2009

A.Ramlie & Maria - Kasih Berbunga Sepanjang Musim(1977)




Cover LP
Keluaran Senada Records(1977)
Penerbit Kassim Masdor

01 Kasih Berbunga Sepanjang Musim(Copyright/Haron Abdil Majid)
02 Ku Yakin Pada Mu(Omar Taib/Rafeah Buang)
03 Mengapa Bunga Di Puja(Maria/A.Ramlie)
04 Jauh Jauh Berkirim Salam(A.Ramlie/Haron Abdol Majid)
05 Surat(Maria/A.Ramlie)
06 Saat Bahgia(Copyright/Maria/A.Ramlie)
07 Hidup Bagaikan Lautan(Copyright/Haron Abdol Majid)
08 Penggodaan(Osman Ahmad)
09 Telah Meresap Ke Dalam Jiwa(Copyright/Yusnor EF)
10 Sekeping Potret Kasih(Yusof Hamid/Haron Abdol Majid)

41 comments:

  1. sama samalah kita...midon
    dah rip nanti malam aku upload kalau sempat

    ReplyDelete
  2. abg arsaat mmg semua ada..album2 mcm ni
    lebih2 lagi penyanyi 60an...kan..kan..

    ReplyDelete
  3. k Mail kasi ver nutmark tapi ... VOL bagi balance Normalise TQ...

    ReplyDelete
  4. Aku langsung tak ada...huhuhu.

    ReplyDelete
  5. Aku langsung tak ada...huhuhu.

    ReplyDelete
  6. takde hal bro zul...saya pun baru jer ada..

    ReplyDelete
  7. bolehlah wat melepas rindu suara a ramlie duet maria bacok...
    dino ki rak kerjo ke Pak Mail?

    ReplyDelete
  8. Pak Mail tgh kerja mengerip tu.

    ReplyDelete
  9. arghhhhhhh........meletup suara dia....

    ReplyDelete
  10. betul..bro zul mmg bijak
    guna peluang sbb tgh free...hihihihi

    ReplyDelete
  11. bestnyer tue......
    aku dari mulai aku keje dulu lum penah sekali pon cuti la plak....
    tapi kalau tak masuk opis izin saja .....hehehehe

    ReplyDelete
  12. ya culan..sedap suara dorang..

    ReplyDelete
  13. keja pun ok culan..rajin bekerja maka bertambah2lah
    rezeki awak..

    ReplyDelete
  14. rip sendiri punya ke orang punya Pak Mail....

    ReplyDelete
  15. yup......termasuk hari ni aku dapat jugak rezeki, pasalnyer ipar aku (kakaknyer Istri jer) hari ni baru datang jer dari M'sia.....kaset CD pesanan aku dah ada....jap tadik aku tengok dia ada bawa kaset movie P.Ramle...
    yihaaaaaaaaaa......
    ek.....ada Jai tu........Selamat hujung minggu Jai

    ReplyDelete
  16. ooo projek aritu dah selesai ye Pak Mail..

    ReplyDelete
  17. tahniah Culan...akhirnya dapat juga pesanan tu,
    saya tumpang gembira dengar berita

    ReplyDelete
  18. ada lagi LP Omputih dan Hindi....adoiiiiiiii..
    sakit kapala betoii..hahahahahahaha

    ReplyDelete
  19. wah banyak ke koleksi dari malaysia tu Culan?
    selamat berhujung minggu tuk Culan juga....

    ReplyDelete
  20. sakit kepala tu kejap je Pak Mail, ingatkan fulus ilang ler sakit tu hehehe
    rezeki tu.......

    ReplyDelete
  21. CD 5 agaknyer tu termasuk movie 1 jer........
    koleksi Milo dan Vico lagi banyak tu....hahahahahaha
    dan banyak lagi yang aku tak tahu apa namanyer...hihihihihihi

    ReplyDelete
  22. koleksi minuman & makanan rupanya.....

    ReplyDelete
  23. masa record takpa..masa nak potong dan edit aduhhhhhhhhhh..
    mmg siksa...tapi duit punya pasal redah jugaklah..
    boleh tampung2 beli LP...hihihihihi

    ReplyDelete
  24. hahahahaha.......
    yup.....nanti aku snap2 gambar dia....giler memang tu. kalau dah pulang cam tu....macam2 dia beli....

    ReplyDelete
  25. ok ok, aku tunggu, sementara tu aku nak g makan dulu, jom makan...Pak Mail sekali...

    ReplyDelete
  26. memang aduuuuuuuuusssss tu........
    tapi ada kenikmatan tersendiri tu....rasa puas hati kalau sound dia meletop...rasanya ingin rekod, edit, tak kesudahan....lagi...lagi...dan lagi...hihihihihihi

    ReplyDelete
  27. selamat makan bro....
    aku jugak jap lagi nak pulang kat umah...
    tak terasa jugak perut dah merintih.....ekekekekekeke

    ReplyDelete
  28. betul tu, sb tu aku jarang up lagu sekarang, sb asik mengerip, tiba nak edit terus arip (mengantuk) hehehe...

    ReplyDelete
  29. betoi kata awak...mmg rasa puas kalau rip sendiri.
    tapi kalau rip tak jadi2 dan byk2 masalah ,rasa mcm nak campak
    LP dan TT pun ada ..tapi so far tak campak lagi...ahaksss..

    ReplyDelete
  30. ok,terimakasih..Jai
    selamat menjamu selera

    ReplyDelete
  31. ya..kesimpulannya..
    mmg perlu kesabaran dan minat..

    ReplyDelete
  32. ok.......dah complete sedut Kriket tu.....
    trimas Pak Mail.....aku nak pamit hundur diri dulu....
    salam semua Geng.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...