Sunday 12 July 2009

Lina Kamsan - Sirna(1993)




Cover Kaset

P&C - Fonglin Musical Sdn Bhd
Terbitan - SEP(Ahli Kumpulan Barmin Holdings Sdn Bhd)
Edaran - Sinar Muzik Production
Penerbit - Fauzi Marzuki & Suhaimi Mohd Zain
Penolong Penerbit - Lina Kamsan
Studio Rakaman - Baby Boss & KBN
Fotografi - Lens Studio

Playlist files:

01- Sirna
02 - Puteri Ledang (Jawa)
03 - Yang Pertama Dan Yang Akhir
04 - Sirna - Rindu Bayangan (Keroncong)
05 - Jangan Main Main Ya Bang
06 - Berendam Kasih
07- Aku Cuma Menumpang Kasih
08 - Gubahanku (Keroncong)
09 - Joget Kembali
10 - Penasaran

13 comments:

  1. best ni bro,apa khabar bro?tadi nazir kirim salam , aku jumpa dia tadi

    ReplyDelete
  2. khabarbaik...
    waalaikum salam...jumpa nazir di mana?

    ReplyDelete
  3. jumpak dia di KLIA semlm, semalam ada mesyuarat di KL

    ReplyDelete
  4. kaset ni saya ada....terimakasih pak mail... sekurang2nya dah jimat masa saya....he...he...

    ReplyDelete
  5. saya suka lagu jawa puteri ledang tu....

    ReplyDelete
  6. Koleksi Abg mmg mantap..
    riplah bang...saya nak...hehehe

    ReplyDelete
  7. pak mail dah ada playlist.... saya tak payahlah.....boleh rip kaset lain pulak...betoi kan?

    ReplyDelete
  8. okay...bang
    kalau abg nak rip dan upload pun bagus jgk bang.
    boleh dikongsi dengan contact abg yang lain,sbb contact abg dan saya
    bukannya sama...tak gitu..

    ReplyDelete
  9. tapi pak mail punya hasil rip memang jempol........

    ReplyDelete
  10. betoi gak... nantilah saya habiskan dulu lagu2 yg saya dah up kan cover kasetnya.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...